lørdag den 21. november 2015

Hukommelsen .....

Måske husker jeg bare ikke så godt. Det forekommer mig, at november plejer at være den stille måned, hvor det store arbejdspres er vekslet af det almindelige daglige (som jo i virkeligheden er stort nok), og hvor tiden er til stille forberedelser til den travle december. Sådan er det bare ikke i år. Fuldt knald på alle kedler er der, og det gamle lokomotiv giver sig lidt.....
Det levner ikke tid og kræfter til de store juleforberedelser, - der sysles med lidt i krogene, og det må så være det for 2015.

Ikke alt kan jo vises frem, men der er lige lidt, som jeg blev lokket til at lave:


Nogen manglede et par barselsgaver, og disse opskrifter kan jeg i søvne. Så det....

Nå, men jeg holder fri i dag. En hel, lang lørdag, og der skal skrives en liste med det, som jeg har lyst til at nå. 

10 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine. Ja der er nok at lave i denne tid og i virkeligheden har man bare lyst til at sidde stille og rolig og strikke eller lign. Ha´en god dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det nemlig rigtigt- stille indesysler har man lyst til.

      Slet
  2. Sikke nogle søde hagesmække og støvler! Det er træls når det hele går så stærkt, men jeg håber, at du får en dejlig dag i dag.

    SvarSlet
  3. Og det er en fuldtraeffer hver gang. De er saa soede. Godt med nogle opskrifter der sidder paa rygmarven.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, dejligt med håndarbejde ind imellem, som man ikke skal tænke til.

      Slet
  4. Svar
    1. Tak, - jeg passer på mig selv, men savner en mere stille tid....

      Slet
  5. De er godt nok fine. Håber du har nydt fridagen

    SvarSlet