søndag den 12. januar 2014

Og pludselig var det 2014

Der er gået næsten 2 uger af det nye år, og hvad har jeg dog fået dem til at gå med......
Arbejde, sove og en lille bitte smule strik. Det er vist den korte version. Jeg har startet det nye år med at være usædvanligt træt. Måske er det vejret, måske har jeg bare haft for meget om ørerne, jeg aner det ikke. Men jeg har prøvet at kurere trætheden med søvn, og nu tror jeg det virker.

Den lille bitte smule strik er endt med et færdigt babysæt:





Endnu en opskrift fra Babystrik på pinde 3, og endnu engang garn fra garnudsalg.dk (bomuld købt på åbent hus....).
Nu vil jeg skynde mig at få lidt sol i øjnene, så jeg er frisk og klar til håndboldkamp senere.

34 kommentarer:

  1. Dejligt strik du har nået at få af pindene mellem alt de andet, der rører sig. Det med for meget om ørerne, lyder som en god forklaring på trætheden - det er jo nærmest en permanent tilstand - og jeg ved ikke, hvordan det skal håndtereres og kapereres....

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det godt, at man kan kurere med ekstra søvn, - omend det jo ikke levner plads til alt det, man også gerne ville nå.....

      Slet
  2. Hvor er det bare et supersødt lille sæt!
    Det er dejligt med solskin - vi er lige kommet hjem fra en dejlig frisk travetur i skoven - vi trængte nemlig også til lidt sollys og frisk luft :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hjælper med lidt mere lys i øjnene.

      Slet
  3. Et bedårende sæt du har fået fabrikeret midt i trætheden. Godt den er ved at være på retur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, - det har hjulpet med ekstra søvn. Og mon ikke snart lyset vender tilbage, så det kan mærkes...

      Slet
  4. Det var et nydelig sett! Den boken har jeg også, masse flotte oppskrifter. Håper du får bukt med trettheten. Jeg har funnet ut at jeg reagerer mer og mer på mørketiden jo eldre jeg blir. Denne vinteren har vi nesten ikke hatt snø heller, så da blir det enda mørkere. Kanskje det hjelper med en sånn dagslyslampe?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig en dejlig opskriftsbog.
      Måske ville det også hjælpe med lysterapi.

      Slet
  5. Så fint et lille sæt! Jeg tror, at mørketiden påvirker os og gør os trætte - men nu kan vi glædes ved, at dagene langsomt, men sikkert bliver længere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt, at dagene længes nu.

      Slet
  6. Fint lille sæt du har strikket.
    Forkæl dig selv og husk at komme ud hver dag og gå en tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er jo noget med, at man gerne må gå tur med hunden, selvom man ikke har en ;)

      Slet
  7. Uh hvor det lyder som mig :O)
    Jeg har også bare været såååå træt. Men det er jo næsten også tusmørke mange af dagene.
    Glæder mig til lidt klare og koldere vejr. Så må det hjælpe :O)

    Det er et rigtig fint sæt, du har fået strikket. Jeg er kun nået til at købe bogen. Hi hi

    God kamp i aften
    Kh Randi ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan anbefale opskriften på en af de fire fine trøjer. Og den på bukserne til morfar-trøjen. Du må i gang.

      Slet
  8. Nydelig sett! Den boka ønsker jeg meg:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er rigtig god med mange fine og brugbare opskrifter.

      Slet
  9. Hvor er det yndigt. Håber det bliver en god kamp.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Og det blev da en god kamp med et godt resultat.

      Slet
  10. Det var et nydelig babysett du har strikket! Håper du er frisk og rask igjen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jo, - det har hjulpet på trætheden nu.

      Slet
  11. Super sødt baby sæt. Jeg plejer at starte årene med ferie, da jeg ved at jeg tit er helt udkørt efter jul og nytår. Måske det var noget for dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en skøn ide. Desværre kan jeg nok ikke bruge den, da jeg helst skal starte sammen med skolebørnene. Men de har nu også været lidt matte her fra fra starten, så vi følges nok bare ad.

      Slet
  12. Godt at du har fået sovet, og jeg håber for dig (og mig) at energien snart finder sit vante leje igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er da vist ikke den eneste, der døjer med manglende energi.Vi håber!

      Slet
  13. Det er rigtig sødt. Sikke nogle heldige børn du har, at have sådan en håndarbejdsbedstemor!
    Kh Maria

    SvarSlet
  14. Fint fint babystrik. Mon ikke det mørke og regnfulde vejr gør noget ved os ? jeg tror det. .

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nok, - jeg kan se, at jeg ikke er den eneste.

      Slet
  15. Det er så fint, det lille babysæt. Jeg tror, som ma.nge andre, at det mørke vejr tager vores energi. God arbejsuge

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu har jeg i hvert fald forsøgt at komme lidt oven på:)

      Slet
  16. Super fint sæt.
    Tror også at jeg trænger til en ekstra lur, januar er lidt hård ved os nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes ikke, jeg tidligere har reageret på manglende lys, men i år synes jeg godt nok, det er svært.

      Slet