søndag den 17. februar 2013

Ferie...... puff

Sådan en ferie forsvinder bare rigtig hurtigt. Men jeg har nået at slappe af og fået lavet en del, så den har været god. To krimier er lyttet:



Sara Blædel krimier er nemme at gå til, har et godt plot, -de indeholder det, der skal til for at man bliver godt underholdt. Bøger efter mit krimihjerte. Og den sidste er ved at downloade fra netlydbog.dk.

Lige nu er det så Katrine Marie Guldagers "Lille hjerte", der underholder. 

Der er altså også lavet lidt håndarbejde, men det kan jeg ikke vise, for det er til gaver/bestilling, og modtagerne skal lige have chancen først :) 

Der er rester af andesteg i køleskabet, og der er Borgen i tv i aften. Hvor er det godt, man holder af sit arbejde, - ellers ville sådan en sidste ferie-aften let kunne blive trist.

14 kommentarer:

  1. Ja her har vi uge 8 så nu starter min havde lige weekend vagt, men nu sæt igang ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at kunne se frem til en uges ferie:)

      Slet
  2. Det lyder som en dejlig ferie med spændende lydbøger og håndarbejde! Jeg har endnu ikke fået læst noget af Sara Blædel eller Katrine Marie Guldager, men her skal vi også se Borgen :-)

    SvarSlet
  3. Borgen er jeg ikke hoppet på, men nu vil jeg til at læse krimier igen, har holdt en lang pause :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg holder meget af at lytte til krimier, men veksler med andet ind imellem.

      Vi har set de andre sæsoner af Borgen, og de var rigtig gode. Denne sæson er ikke helt på højde, men det er nu en dejlig beskæftigelse søndag aften med en DR-serie :)

      Slet
  4. Det lyder som om du har nydt din ferie, og andesteg og borgen er ikke den værste afslutning på sådan en vinterferie. God aften til dig.

    SvarSlet
  5. God arbejdslyst, når det nu ikke kan være anderledes og ferien ikke kan strækkes længere ;-)
    Jeg ser også Borgen. Den er spændende, men jeg er glad for, den snart er slut, så jeg ikke er så bundet mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Vi har ikke været helt så optaget af Borgen denne gang, men ser den alligevel troligt.

      Slet
  6. Blædels bøger kan jeg også godt li :-)

    Randi

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig så fine og ligetil.

      Slet
  7. Sådan en ferie kan godt være lidt kort i den ene enden...men det er fint lige at gå ne di gear og læse/lytte et par krimier...Dødsenglen har jeg læst, den var god på den måde som Sarah Blædel krimier er. Aldrig mere fri har jeg ikke læst men den ligger il æsestakken...Også god arbejdsuge til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sarah Blædel er god. Ikke prangende, ikke enestående men god. Og jeg glæder mig til at læse nr. 7.

      Slet