torsdag den 29. november 2012

Invasion..... og eksport

Man kunne måske nok mene, at jeg har fået nisser på hjernen. Det er ikke helt usandt. Her er fire nye:


Og to, som lige smuttede med i produktionen:


Jeg nåede lige at forevige kurven med årets nisseflok, før de næsten allesammen blev afhentet:


Og nu har jeg kun et par stykker tilbage. Om jeg savner dem? Ja, såmænd. Men så kan jeg jo bare lave nogen nye...... Nu er der bare lige det, at jeg lige fik en lille "ordre" på noget andet juleri, så jeg har fundet symaskinen frem, og der bliver vist ikke tid til flere nisser lige nu. Selvom nogen mener, at november føles lang, så havde jeg gerne set, at den var dobbelt så lang.
Jeg vil lige minde mig selv om, at næste år, så går jeg lidt før i gang.......

34 kommentarer:

  1. Jeg er så glad for mine , så kan godt forstå du har travlt.

    SvarSlet
  2. Måske nisserne godt kunne blive skabt hele året ?
    Nisserne er her jo alligevel- eller hur ?
    :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også tanken, - men nu må vi se, om jeg gider lave nisser til foråret:)

      Slet
  3. Hvor er de skønne, Eva. Og sikke en flok ;o)

    Jeg ville også meget gerne ha' at november havde flere dage, og til næste år....tja, der har vi nok glemt det vi lovede os selv i år ;o))

    Rigtig god arbejdslyst med juleriet ;o))

    Kh. Majbrit

    SvarSlet
  4. Man bliver lidt afhængig - skal lige lave en mere :)

    SvarSlet
  5. hej Eva
    dine nisser er bare så søde.
    Men det er ikke nemt at få tid til det hele. November er en travl måned - og det kommer altid bag på mig hvor tidligt vi egentlig skal gå igang for at nå det hele
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske skal det bare være sådan....

      Slet
  6. Eva, dine nisser er så søde, så jeg kan godt forstå de bliver sendt ud i det ganske land. Det var det med Generalforsamlingen og vupti er de væk indtil næste år.
    Hvad mon du skal til at sy ? Du viser det frem ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de rejste videre efter Generalforsamlingen, - som de gør hvert år. Ud at sprede nissesind.

      Jeg viser frem, når symaskinen har snurret.

      Slet
  7. Sikke en skøn flok i kurven:-)

    SvarSlet
  8. Dejlig samling, og ja vi kan alle bruge mere tid hele tiden ...
    Så mange ideer der gerne vil se verdens lys

    Pia,

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske skal vi bare have travlt op til julen:)

      Slet
  9. De er dejlige....kunne ha gjorjulemarkedet...t lykke på HCA

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan være, jeg skal producere en stor kurv i god tid inden næste års marked.....?

      Slet
  10. De er så søde, de er ikke til at stå for, hvor er opakriften fra er det en hjemme gjort ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er hjemme-opfundet. Meget simple. Jeg kan sende en opskrift.

      Slet
  11. Av, hvis du deler, saa vil jeg ogsaa gerne kunne holde julebal i nisseland.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg da:) Nissesind skal spredes....

      Slet
  12. De ser ellers skønne ud der i kurven, hvor det ser ud til, at de føler sig rigtig hjemme. Jeg kan godt forstå du savner dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig aller sødest i flok:)

      Slet
  13. Åh, hvor vil jeg også gerne bede om opskriften på det dejlige nissesind, du dér har kreeret:-)
    Skulle du få tid, og synes der må bo nogle medlemmer af familien i Horsens, så er min mail:hellesa2009@hotmail.com
    Mvh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Opskriften er på vej. Nisser skal gerne sprede deres nissesind så meget som muligt:)

      Slet
  14. Det er nogle skønne nisser du strikker! Lige til at komme i julestemning af - og ved at kigge ud af vinduet, hvor alt er hvidt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har pyntet gevaldigt med sneen.

      Slet
  15. Jeg synes også at dine nisser er supersøde, og hvis du vil dele, vil jeg ógså blive rigtig glad for en opskrift. Måske kan der nå at komme et par nisser på besøg hos mig inden jul :-)
    charlottej05@hotmail.com

    SvarSlet
  16. HVis du virkelig deler opskriften på de kære nisser, så kender jeg en folk unger, som vil elske at udvide deres nisselandskab næste år...
    (min mailadr er lholml@hotmail.com)

    Glædelig jul til dig og dine nisser

    SvarSlet