mandag den 12. marts 2012

Gys og gru

Du godeste, sikke en krimi jeg har lyttet færdig i dag. Om jeg begriber, hvordan nogen kan finde på så grum en historie, fortælle den så genialt, og så holde spændingen, så man næsten ikke kan vente….. Sorgens ild, som er fortsættelse af Kragepigen (tidligere anmeldt her på kanalen) er bare SÅ god. Og jeg er helt trist over, at den nu er lyttet til ende.
Men jeg har lige læst på nettet, at nummer tre (og den sidste i denne trilogi) skal udkomme foråret 2012. Faktisk, så synes jeg da, at det er lidt forår nu, ikke? Så kom med den, - jeg glæder mig til at sætte den i ørerne.
I ventetiden bliver det så Liza Marklunds ”sort hvid”, og mon ikke også den bliver god…..

16 kommentarer:

  1. Det lyder som en krimi jeg må have fat i:-) Marklunds nyeste gik jeg til gengæld totalt i stå med - jeg synes den var kedelig.

    SvarSlet
  2. Jeg er også i gang med den ! Og gru- hvor er den uhyggelig/væmmelig/sort og dyster! Godt den næste kommer om lidt:-)

    SvarSlet
  3. tak for anmeldensen.
    Den vil fluks blive bestilt på biblioteket.
    Der er nu ikke noget som en god krimi - men du har ret: hvordan finder de dog på det ? (forfatterne)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det spændende, Eva - mange tak for anbefalingen!

    SvarSlet
  5. Tør jeg mon læse den? Tak for anbefalingen ;-)

    SvarSlet
  6. Uh det lyder som en jeg skal igang med. Tak for anbefalingen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. Allerede da du skrev om Kragepigen, bestilte jeg lydbøgerne. Er færdig med Kragepigen og er nu i gang med Sorgens Ild. Er helt enig med dig - rigtigt gode bøger. Det tog lidt tid, inden den første fængede mig, men nu er jeg da gevaldigt glad for, at nr. 3 skulle være på trapperne, for det bliver svært at vente!

    SvarSlet
  8. Ih, det er naesten helt frustrerende naar saadan en god bog er faerdig. Haaber de skynder sig med nr 3.

    SvarSlet
  9. Jeg må altså have læst Kragepigen... den står på min liste...Liza Marklund er næsten altid god, synes jeg...måske lidt forudsigelig!

    SvarSlet
  10. Det er altså ikke mig med de krimier, men hvad hører du den på? Er det er ipod eller??

    SvarSlet
  11. Trillemor: Jeg lytter på ipod. Og jeg hører også andet end krimier. F.eks. Sortehusene, som jeg har hørt for nylig, og den var skøn.

    SvarSlet
  12. Den lyder spændende...jeg elsker krimier...:-)
    Det er så mange gode nordiske krimiforfattere synes jeg, læser dog bøger men kunne godt tænke mig lydbøger også.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  13. Sortehusene, den titel på jeg lige notere. Hvordan downloader man til ipod - jeg tænker det jo må være muligt på en iphone også, eller? Betaler man for det eller kan man låne lige som hvis man låner bøger?

    SvarSlet
  14. Jeg har lige lånt kragepigen på e-reolen . Den tegner rigtig godt synes jeg.
    Sort hvid er fantastisk. Glæd dig

    SvarSlet
  15. Tak for anmeldelsen - jeg har bestilt på biblioteket :-) Selvom jeg ikke har tid til at læse andet end faglitteratur ;-)

    SvarSlet
  16. Så har jeg flux hentet Kragepigen og glæder mig:) Du er sikkert godt igang med Sort Hvis, jeg synes den var god.

    SvarSlet