fredag den 30. december 2011

Anbefaling

Jeg iler med en anbefaling af en ny svensk krimi. Kristina Ohlssons "Askepot":
Forlaget Modtryk har udgivet den som bog og med lydbogen siddende sammen med bogen (hvorfor ved jeg ikke). Jeg lånte den på biblioteket lige inden jul, og hver en ledig stund har den siddet i ørerne. En grum og grusom historie, der opklares af et politi-hold, der er spændende sammensat. Det eneste minus ved den er en del skønhedsfejl i oplæsningen, men det har ikke været afgørende. For den da, den var god! Og så vidt jeg forstår, er der planer om, at det skal være starten på en serie. Gerne for mig siger jeg bare. Nu er jeg så gået i gang med Jan Guillous "Brobyggerne", som tegner godt. En slags familiekrønike om tre brødre. Den lyttes sammen med lidt sund rooibos-julethe og en havregrynskage til at opveje det sunde. Hækletøjet er i hænderne. Ikke så særlig ringe, hvis du spørger mig.

10 kommentarer:

  1. Du får godt nok lyttet nogle bøger, jeg har endnu min første lydbog til gode :-)

    SvarSlet
  2. Tak for anbefalingen, Eva - jeg holder meget af, når du fortæller om, hvad du har læst eller hørt som lydbog.
    Godt nytår og tak for mange dejlig indlæg her og kommentarer hos mig.

    SvarSlet
  3. Tak for endnu en god anbefaling !
    Ønsker dig og familien et Rigtig Godt Nytår!
    Vi ses i 2012

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Fik trykket, så mit indlæg kom 2 gange??? Mystisk

    SvarSlet
  6. Puh, blev helt nervøs- men heldigvis kom en enkelt småkage :-)
    Rigtig godt nytår !

    SvarSlet
  7. Hej Eva
    Altid kærkommen med nye krimi-tips. Tak for det.
    Jeg elsker når bøger bliver anbefalet.
    Jeg er stadig igang med Panserhjerte - har du læst dem af Jo Nesbø? de er fantastiske - men jeg vil dog ikke anbefale dem på lydbog, da de er meget springende. Så kan det være lidt svært at følge med i handlingen.
    Rigtigt godt nytår til dig og dine.
    KH Jette

    SvarSlet
  8. Tak for tipset...mangler altid titler p nye bøger til læsestakken. Brobyggerne har jeg lige købt og glæder mig helt vildt til at læse den. Godt nytår til dig og tak for mange dejlige kommentarer i det år der lige om lidt er gået!

    SvarSlet
  9. Godt nytt år til deg, Eva, og takk for mange hyggelige kommentarer i året som gikk :)

    SvarSlet