søndag den 7. august 2011

Tadaaa

Egentlig ville jeg bare lige vise noget lækkert garn, jeg lige havde købt. Svensk uldgarn ved navn Järbo:



Men så skulle jeg jo lige strikke lidt af det, og vupti var der et færdigt strikketøj. Dobbelt garn, pinde 9, halstørklæde, der kan gå to gange rundt:



Det er til en fødselsdagsgave, og så kom der lige nye navnemærker i sort med grå skrift fra ikastetiket.dk :



Og jeg er allerede i gang med det næste i noget lidt andet garn, men samme model. Vinteren kan jo hurtigt komme over os (og det er altså IKKE en opfordring!)

11 kommentarer:

  1. Det gikk jo fort :) Praktisk og fint skjerf du har laget!

    SvarSlet
  2. Det er jo dejlig at være i lidt god tid..Det er noget rigtig dejlig garn du har strikket den i.

    SvarSlet
  3. Vupti...kender det godt ! Nogle gange ryger tingene bare så hurtigt af pindene! Ser lækkert blødt ud*ss*

    SvarSlet
  4. Vinter..
    men du har ret, pludselig er den her !
    Tørklædet er skønt, lækker grå farve :-)

    SvarSlet
  5. Godt med et hånndarbejde der går hurtigt...ja, den kommer den vinter, og jeg opfordrer altså heller ikke...

    SvarSlet
  6. Herligt med disse små projekter, som er færdige næsten før man er begyndt.

    SvarSlet
  7. Et meget fint vupti-tørklæde, du har fået lavet - ser rigtig lækkert vamseblødt ud :-)

    SvarSlet
  8. Uh nej, opfordr endelig ikke til det hihi. Sommeren er jo ikke kommet endnu.
    Din vupti ser laekker bloed ud. Lige til at vikle sig ind i.

    SvarSlet
  9. heldige den, der skal have det flotte tørklæde

    SvarSlet
  10. Jeg er stadig imponeret over al det håndarbejde du får lavet, jeg når ikke maget andet end hundeluftning, surfing og lidt vanding på en hverdag:) Det er forøvrigt ret lækkert med sådan et lukket halstørklæde.

    SvarSlet
  11. Årh hvor ser det tørklæde lækkert ud! Sidder det mon godt? Mangler et nyt et til efteråret, og denne model ser ret fin ud. :-)

    Kh. Tine

    SvarSlet