mandag den 18. juli 2011

Retur

Så er jeg hjemme igen efter en uges camping i Spanien. Jeg har aldrig prøvet campinglivet før, men det var da lige, hvad jeg trængte til. Hold da op, hvor afslappende. En smule turisme blev det dog til. Her et billede fra processionen, hvor Jomfru Maria bæres til Havnen af stærke sømænd ført an af hornorkester. Hun sejles ud for at berolige vandene og bæres derefter tilbage til kirken. De kan noget med optrin, de katolikker....


Der blev hæklet lidt i varmen:




Og så blev der lyttet lydbøger, spist god mad, slappet af og slappet af og slappet af og drukket lidt kaffe. Det var i store træk den ferie. Og således opladt vil jeg gå i sving med vasketøjet.

15 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig dejlig ferie, hvor man kommer helt ned i gear! Jeg holder meget af at campere, men det er længe siden sidst.

    SvarSlet
  2. Det har da været en rigtig dejlig ferie:))

    SvarSlet
  3. Åhh det lyder som en rigtig dejlig afslappet ferie... :o)

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem. Du har sandelig haft en ferie lige efter mit hoved. Jeg tager selv på camping fra på mandag og 2-3 uger frem, alt efter vejr og lyst. Vi bliver dog i Danmark.

    SvarSlet
  5. Det lyder som du har haft en dejlig ferie, og der har nok været lidt varmere i Spanien end her i Danmark:-)

    SvarSlet
  6. Velkommen hjem..:-)
    Jeg er sikker på at du har haft ikke bare en dejlig ferie men også meget bedre vejr end os her hjemme...:-o)
    Vi tog meget på camping da jeg var barn, men så byggede vi sommerhus og fra da blev alle weekender og ferier holdt der.
    Vi har ikke camperet med vores egne børn, men de var FDF'ere så det klaret de helt på egen hånd.
    I dag er jo camping luksus, min ene veninde solgte sommerhuset hun havde i nordsjælland og købte en luksus campingvogn som står fast på en lækker familie camping plads ved søen..)
    Sikken en flot madonna, den kunne jeg godt have tænkt mig at kikke nærmere på.

    Fortsat god dag fra Lisbeth

    SvarSlet
  7. Velkommen hjem..:-)
    Jeg er sikker på at du har haft ikke bare en dejlig ferie men også meget bedre vejr end os her hjemme...:-o)
    Vi tog meget på camping da jeg var barn, men så byggede vi sommerhus og fra da blev alle weekender og ferier holdt der.
    Vi har ikke camperet med vores egne børn, men de var FDF'ere så det klaret de helt på egen hånd.
    I dag er jo camping luksus, min ene veninde solgte sommerhuset hun havde i nordsjælland og købte en luksus campingvogn som står fast på en lækker familie camping plads ved søen..)
    Sikken en flot madonna, den kunne jeg godt have tænkt mig at kikke nærmere på.

    Fortsat god dag fra Lisbeth

    SvarSlet
  8. Jeg er sikker på, du har haft det super dejligt!

    Velkommen tilbage hverdag.......med vasketøj!

    SvarSlet
  9. Det lyder som en dejig ferie. Og held og lykke med vasketøjet ;)

    SvarSlet
  10. Velkommen tilbage og sådan en ferie vil jeg have næste år. Ingenting og alting, afslapning og boglæsning :-)

    SvarSlet
  11. Det lyder som en dejlig ferie. Velkommen hjem igen. ;-)

    SvarSlet
  12. Det lyder da som en dejlig ferie...uha hvor vi sommetider trænger til at gå helt ned i gear...så har vi igen kræfter til bl.a vasketøjet!

    SvarSlet
  13. Velkommen hjem.
    Det lyder da som en rigtig dejlig ferie :-)

    SvarSlet
  14. Velkommen hjem.
    Det lyder til at I har haft en dejlig afslappende ferie. Og som du da hækler ;-)

    SvarSlet
  15. Sikke en dejlig ferie. Ja, katolikkerne er gode til at holde fast i ritualer. Jeg gik på en katolsk skole indtil 10. klasse og holdt meget af de traditioner og ritualer, der var dagligt. Jeg er dog ikke katolik, men overvejede faktisk at konvertere dengang.

    SvarSlet