søndag den 24. juli 2011

En bog og lidt andet



I ferien fik jeg lyttet en del til lydbøger, og jeg blev færdig med Mari Jungstedts Den du ikke ser, som jeg har lånt på netlydbog.dk. En klassisk svensk krimi, som var god, men ikke prangende. Den passede lige til en sommerferie, hvor man skulle slappe godt af, og jeg følte mig faktisk godt underholdt, - lidt ligesom et godt dameblad. Så hvis du er til den lette krimi, så kan jeg anbefale den. Nu er jeg så igang med Suffløren, som har en helt anden tyngde.

En stak karklude i "nyt" mønster er blevet færdige. En række fastmasker, en række stangmasker. Simpelt og godt.



Og i aftes gik jeg igang med oldemorfirkanter. Når jeg alligevel kun hækler små lette ting, så kan jeg da lige så godt forsøge at få noget større ud af det. Måske bliver det kun et dukketæppe, måske lidt større. hvem ved?
Kunne man bede om lidt solskin til græsslåning i dag?

6 kommentarer:

  1. Jeg vil med glæde skænke dig solskin :-)

    SvarSlet
  2. Solskin ville ikke være af vejen....men desværre tror jeg du må vente med græsset:(((

    Glæder mig til at se dit dukketæppe...hi hi ;))eller hvad det nu bliver til ;O)))

    Flotte karklude og rigtig godt og ligetil mønster.

    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  3. Tak fordi du fortæller om bøgerne - det er dejligt at få anbefalinger til læsning og lytning! Jeg håber vi også på lidt sol uden regn. Det har regnet i et par dage, og det bliver lidt ensformigt i længden :-)

    SvarSlet
  4. Jo tak, kunne man bede om lidt solskin. Vi skulle gerne have slået græs, inden vi tager på ferie i morgen.
    Bogen har jeg læst. Du har ret, ikke sindsoprivende, men trods alt velskrevet. Jeg er ikke til lydbøger, for jeg falder altid i søvn.

    SvarSlet
  5. Så fint mønster du har på klutene dine.

    Klem til deg.

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne klude - det tror jeg skal prøves af. Har længe ønsket at lave nogle klude selv, men har startet en masse andre projekter i stedet - disse ser skønne ud :) Kh Dorte

    SvarSlet