lørdag den 5. februar 2011

Tillykke




Denne lille lækre dreng fylder 22 år i dag. Han er nr. 2 i vores flok. Desværre har vi ikke tid til at fejre ham i dag, da hele familien (incl. han selv) skal på arbejde. Men i morgen aften tager vi revanche og går på restaurant.

Vi kan da også lige sige tillykke til Kronprinsesse Mary, hvis hun læser med.

Jeg har udsigt til "Pædagogisk arrangement" hele dagen, men mon ikke det kan blive spændende.... (desværre er der ikke tradition for at strikke til vores møder, så jeg lader pindene blive hjemme). Nu skal jeg lige sluge den sidste kop kaffe før det går løs.

Hep, hep. God lørdag til dig.

(Hjælp, hvor er min "header" blevet af? )

9 kommentarer:

  1. Tillykke med sønnen... sikke en dag ;-) masser af arbejde forude. Jeg er så heldig at have fri. Ældste holder studentergilde i dag, det bliver helt sikkert en dejlig dag ;-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med den lækre søn. Hvor ser han dejlig ud på billedet.
    Han er sikkert lige så dejlig i dag på den voksne måde. ;-)

    SvarSlet
  3. God arbejdsdag - håber du kan tage revanche rent afslapningsmæssigt en anden dag.

    SvarSlet
  4. Tillykke med sønnen og god fødselsdagsfejring i morgen :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med din store søn - og til Mary ;-) Og god fødselsdagskomsammen i morgen.

    SvarSlet
  6. Tillykke med sønnen og god arbejdslyst:)

    SvarSlet
  7. Rigtig hjertelig tillykke med ham. :)

    SvarSlet
  8. Tillykke med sønnen...Nogen steder er det accepteret at man strikker til møder andre steder er det ikke...her må man jo følge normen!

    SvarSlet
  9. Man kan jo altid forsøge sig som rollemodel og gøre det acceptabelt at strikke til møder og kurser - det arbejder jeg selv på på min arbejdsplads - og gør mig umage for at være ekstra nærværende og engageret imens!

    SvarSlet