fredag den 4. februar 2011

Award

Tusind tak til Frk. Turkis, som har tildelt mig denne award:



Med æren følger pligten til at fortælle 8 ting om mig selv, og der skal da nok være forskelligt, som I ikke før har hørt. Det kunne for eksempel være:

• Jeg er storesøster til tre og har 13 nevøer og niecer
• Jeg er forfærdeligt dårlig til at sige farvel
• Jeg ville ønske, at jeg var bedre til at holde orden og smide væk
• Jeg elsker forår og vil helst have blomster i knop
• Jeg kan slet ikke lide at få hovedet under vand
• Jeg ser utroligt mange nyhedsudsendelser, hvis man lige tæller efter…
• Jeg bliver aldrig træt af ”Pretty woman”
• Jeg kan ikke lide store fester


Nu skulle jeg så give awarden videre til 3 bloggere, som jeg har opdaget for nylig. Og som jeg skrev for ikke længe siden, så har jeg det sådan, at jeg som princip bryder kædebreve,- og altså heller ikke bryder mig om at sende awards videre. Hvorfor ved jeg ikke rigtig, men da jeg nu har det sådan, så vil jeg fremover spille med åbne kort og gøre min blog awardfri. Lidt ærgerligt, for det er jo egentlig meget sjovt med disse lege, men det er vel ikke helt ok kun at være med på halvdelen af legen.
Heldigvis er der da også lege i blogland, som ikke skal sendes videre ☺

God fredag.

2 kommentarer:

  1. Jeg forstår dig godt med hensyn til Award legen, men det er morsomt at høre lidt mere om dig. Jeg kan tælle 5 ting som vi har tilfælles Rigtig god weekend:)

    SvarSlet
  2. Jeg har haft det lidt træls med de awards hele tiden så da jeg kunne se de beyndte at komme i rundgan igen gjorde jeg min blog award fri...fordi jeg har det på akkurat samme måde , jeg sender aldrig kædebreve og den sklags videre...God fredag aften til dig

    SvarSlet