søndag den 19. december 2010

Vinderen er fundet

Vi er nået til 4. søndag i advent og dermed sidste gave i adventskalenderen. Selvom jeg havde lyst til at sende en pakke til jer allesammen, så har jeg altså taget mig sammen og trukket lod. Og vinderen blev kommentar nummer 17:



Det betyder, at Conny får en pakke med posten en af dagene, hvis hun sender mig sin adresse. Tillykke til Conny.
Hvad er det mon, Conny skal pakke op? Det er såmænd en kosmetikpung.



Inden i er der en lille lomme i foret:



Vi havde en pragtfuld dag i går. Intet mindre. Først fejring af Hr. Mortensen, hvor vi traditionen tro diskuterede, om det nu er Nissebanden ELLER Nissebanden i Grønland, der er bedst. Og så gik turen til Bedstemor, hvor vi lige så håndbold (øv) inden kalkunen kom på bordet. Det var den skønneste mad, julequiz, og dans om juletræ. Hyggeligt! Desværre kom min yngste bror med familie ikke, for de var blevet syge. Synd for dem.

I dag skal der slappes af. Rigtig god søndag.

5 kommentarer:

  1. Tillykke til Conny.
    Jeg holder nok på Nissebanden...Eller, på den anden side..Kan vi ikke bare sige begge ! :-)

    SvarSlet
  2. JUBII! Dejligt at være den heldige. Min taske kunne måske godt trænge til lidt orden :-) Du har fået en mail med detaljer.
    Her i huset blev både Nissebanden og Nissebanden i Grønland brugt som underholdning ved sygdom. Desværre har vi ikke fået optaget alle episoder, men det har ikke gjort glæden ved de optagne episoder mindre.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke til Conny, pungen er super fin!
    Nyd den skønne søndag, her i Nordjylland er der masser af dejlig sne og i brændeovnen :-)

    SvarSlet
  4. Gratulerer til vinneren :) Ha en fin 4. advent!

    SvarSlet
  5. Tillykke til Conny, hvor er gaven fin.
    Og dejligt med en afslapningsdag, håber du har nydt den :-)

    SvarSlet