torsdag den 4. november 2010

Mørkt

Arbejdsdagene er lange for øjeblikket. Det er mørkt, når jeg kører i skole, og mørkt når jeg kommer hjem.Der er ikke megen tid til bare at være til. Derfor trænger jeg lige til at sommerbillede:



I dag er planen, at jeg skal komme hjem, mens det endnu er lyst, og jeg glæder mig til at skulle sidde lidt ned i eftermiddag. Der er også en lille liste af ting, der skal sendes på posthuset. Og der er ingen møder i aften, så der skulle være tid til at kigge på strygebunken, og alligevel også nå at gå lidt tidligt i seng. Tiltrængt er det.

God torsdag.

10 kommentarer:

  1. Min mand beklager sig også over, at det er mørkt både morgen og aften - jeg er jo her hjemme hele dagen, så jeg tænker nok ikke så meget over det.
    Sådan en strygebunke - pyha jeg er glad for, at jeg ikke har sådan en - jeg stryger ikke, hvis jeg overhovedet kan slippe og det lykkes egentlig meget godt. ;)

    SvarSlet
  2. Hej Eva
    Det er utroligt hvad det mørke gør ved os. Bare blive i sengen, putte putte med en god bog, indtil det lysner udenfor.
    God strygning stine:)

    SvarSlet
  3. En ringe trøst er det, at det vender lige før jul og vi går de lyse tider i møde.
    Indrømmet....lige nu er det ret mørkt og trist og det er ikke meget vi ser til solen :(
    Man slapper så dejligt af med strygning, og tankerne kan bare få lov at flyve.
    God dag til dig:))

    SvarSlet
  4. Hvor er der mange, der har lyst til at gå i hi....også her! Livslysten daler sammen med solen, sidder her og hører P1, en udsendelse om faget musiks kranke skæbne i Folkeskolen...uha - men samtidig med klip fra sangundervisningen på Sct. Annæ - det er guf for øregangene!knus

    SvarSlet
  5. I dag skal jeg først møde senere, så jeg sidder her i alrummet og ser mig omkring i daglys.
    Ikke ubetinget en fordel ;-)

    Ha' en dejlig dag, Eva, og nyd timerne hjemme, men og uden strygning...

    SvarSlet
  6. Åh ja, det hjalp! Selvom solen skinner her hos mig i dag, så var din valmue da lige hvad der skulle til :) Hav en god dag!

    SvarSlet
  7. Jeg husker tydeligt, da jeg selv var væk og på job, mens det var lyst. Men det er godt at høre, at du har haft en kortere arbejdsdag i dag, Eva. Her hos os er det husbond, der tager strygebunken ... :-)

    SvarSlet
  8. Nu varer det ikke saa laenge, saa kommer december med alle de dejlige julelys. Og efter det bliver dagene laengere igen.

    SvarSlet
  9. jeg håber du nåede hjem, inden lyset forsvandt, det gjorde jeg, og det hjalp på energien. God strygehyggeaften :-)

    SvarSlet
  10. En lille update: Jeg nåede hjem, mens det var lyst, og fik sendt alle pakkerne på posthuset. Strygebunken ligger helt urørt,- men til gengæld gik jeg tidligt i seng. Jeg kunne bare ikke falde i søvn:)

    SvarSlet