lørdag den 9. oktober 2010

Lyserød Lørdag

Kære, kære læsere.
Tusind tak for alle gode kommentarer på min blog. Tusind tak fordi I følger med i min hverdag. Velkommen til de mange nye læsere, som er kommet til, og tak til de "gamle", som stadig holder ved. Og ikke mindst tak til alle jer, der har deltaget i min give-away. Jeg skal love for, at der kommet fokus på Brystkræftsagen i Blogland (og på facebook, hvor jeg også færdes), og jeg synes, det er dejligt, at så mange har taget sagen op.

Vi skal til det! Den del, jeg har så svært ved, fordi jeg synes, at I allesammen skal vinde. Men det går jo ikke. Så jeg har bedt random.org trække lod, og taget billede af skærmen, før jeg vidste, hvem der var vindere (så jeg ikke blev fristet til at snyde).

Vinderen af de 4 lyserøde kræmmerhuse er TRILLEMOR. Kommentar nr. 26. (Trillemor har faktisk hjulpet mig med min baggrund til bloggen med de lyserøde sløjfer.)



Og bogmærket går til LENE fra underet-er-at-vi-er-til. Kommentar nr. 29



Tillykke til jer to. Hvis I sender mig jeres adresser (min mailadresse står på bloggen), skal jeg skynde mig på posthuset.

I dag skal jeg løbe Lyserødt Kvindeløb i Mindeparken i Århus. Min niece løber med (- og hun har fået nye løbesko, hvis nogen husker vores sidste løb). Og bagefter skal jeg i Musikhuset til "Elsk mig i nat" med gode venner. Vi afslutter med middag på marokkansk restaurant. Og så er den lørdag vist også brugt.

Jeg ønsker ALLE mine læsere en rigtig dejlig Lyserød Lørdag.

5 kommentarer:

  1. Kære Eva, ha' en rigtig god lørdag med Lyserødt Kvindeløb og bagefter i Musikhuset til "Elsk mig i nat". Og tillykke til vinderne :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig lørdag du har planlagt, må den blive lige så skøn som den lyder. Og tusind tak, jeg plejer at sige, at jeg aldrig vinder, men det passer jo ikke, og det bogmærke vil jeg glæde mig til at se live :-)

    SvarSlet
  3. Øv, det blev ikke mig :-)

    Tillykke til de heldige vindere.

    God fornøjelse med løbet, og fortsat god weekend.

    SvarSlet
  4. Hjerteligt tillykke til de heldige vindere. Saa maa jeg jo til at lave nogle kraemmerhuse selv haha.
    Husk at tage nogle plastre med til niecen. Nye loebesko hrmmmmm, hun risikerer at faa staerkt brug for dem.

    SvarSlet
  5. Hej Eva. Så kom jeg online igen og hvilken herlig overraskelse. Tusind tak. Jeg vil glæde mig helt vildt til at modtage en lille pakke fra dig:) Sender dig fluks en mail:) Håber niecens fødder holdt til løbet uden vabler eller lignende.

    SvarSlet