onsdag den 13. oktober 2010

En bog

Efter lang tid er jeg endelig blevet færdig med toeren af "Karitas-bøgerne".



Jeg spurtede gennem etteren, og det er ikke helt retfærdigt, at toeren er blevet så langt trukket ud. Den er også velskrevet, og fortæller om en stærk og anderledes kvinde, der følger sine drømme og træffer valg, der har store konsekvenser for hende selv og hendes familie. Jeg har nydt at læse noget andet end krimier (som jeg altså også nyder), og jeg vil gerne anbefale begge bøger. Mon nogen kan anbefale andre bøger? Indtil da vil jeg læse H.C. Andersens salt af Johannes Møllehave. Jeg regner med at komme til at grine og blive klogere samtidig, men nu må vi se...

God onsdag.

4 kommentarer:

  1. Jeg er lige gået igang med den ny krimi : manden der ikke var morder, den lover godt, hurtig at læse men god :0)

    SvarSlet
  2. Det lyder lige som en bog for mig! Måske skal den indkøbes til ferien, der venter lige om hjørnet.
    Jeg er gået lidt død i krimier, har pløjet mig igennem stakkevis i kølvandet på Läckberg og Larsson, men nu orker jeg altså ikke rigtigt mere.
    SÅ tak for anbefalingen af noget helt andet...

    SvarSlet
  3. Jeg er igang med den første bog og glæder mig til toeren. Jeg synes som dig den er rigtig god;)

    SvarSlet
  4. Jeg faldt over din blog og så dette indlæg. Har lige bestilt de 2 bøger på biblioteket, og glæder mig nu endnu mere til at læse dem. Kh. johanne.

    SvarSlet