søndag den 12. september 2010

Bestillingsarbejde

Jeg kunne ikke stå for en ung mands plagerier om et bogmærke, og da han er student fra Århus Katedralskole, har jeg fotograferet den lille bog-fætter på bogen om studenter netop derfra. Bogen hedder ”Tog de skade?” Jeg mener bestemt ikke, at han har taget skade.




I dag skal vi holde fødselsdag for ældste datter (som fyldte i august) og svigerinden (som fylder i næste weekend). Vi skal være her hos os, og der er allerede i går blevet forberedt mad, og bagt til kaffen Om lidt skal jeg i gang med lammefrikadeller og pastasalat. Svigerinden kommer med fisk. Det bliver forhåbentlig en dejlig familie-søndag.

God og dejlig søndag vil jeg ønske for dig.

5 kommentarer:

  1. I må også have en rigtig god dag...de er nu søde de der små bog-fætre du laver.

    SvarSlet
  2. Er ret vild med dine bogmærker.
    Nyd jeres fødselsdags fejringer :-)

    SvarSlet
  3. I får helt sikkert en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  4. Hold da op du er flittig med dine bogmærkeproduktion :)

    Tror bestem heller ikke de har taget skade, lyder faktisk til at være en bog jeg god gad læse, men det må vente til døgnet får 26 timer for pt mangler jeg konstant tid.

    SvarSlet
  5. Ja, saadan noget plageri har man svaert ved at staa for hihi. De er saa soede dine orme. Jeg maa paa den igen, for det irriterer mig at jeg ikke kan faa deres ansigter "spidse". De er istedet kuglerunde hihi.
    Rigtig god familiefrokost. Nyd det.

    SvarSlet