torsdag den 19. august 2010

Pas på



Når regnen plasker på vorses tage,
så plasker vi lige på hodet tilbage
med en rød haveslange, så regnen bli'r bange,
og står der med en lang våd tud.

Jamen det er da bare fuldstændig…….vådt.

Og i dag bliver det bedre. Vores lille vej stiller op med et hold til DHL-stafet i aften, og da det er tredie dag arrangementet kører, vil jeg gætte på, at det er uhyggeligt mudret. Jeg skal bare heppe, - både gemalen og ældste søn skal løbe. Men det bliver nok ikke helt den samme hygge bagefter, som det var sidste år, hvor vi sad på et tæppe under et træ og spiste sandwich.

Min torsdag er startet med Panodil og kaffe. Jeg trænger vist til weekend.
God torsdag til dig.

5 kommentarer:

  1. Nu vil vi ha tørvejr og weekend ! :-)

    SvarSlet
  2. Nu ved jeg ikke lige hvor god en kombi Panodil og kaffe er! Weekenden venter heldigvis lige om hjørnet...Hav en god løbeaften uanset om det bliver tørt eller vådt!

    SvarSlet
  3. Rigtig god fornøjelse med løb og hygge i aften :O)
    Ikke godt med panodillerne....håber de hjælper!!!

    SvarSlet
  4. Og god torsdag også til dig - nu vil vi altså have solskin igen :-)

    SvarSlet
  5. Puha, de fik vist en våd tur.

    Elsker at GÅ i regnvejr, man føler sig så dejlig meget i live, men gider altså ikke at løbe.

    Håber I fik hygget derhjemme i stedet for efter løbet. Og at panodilerne virkede og gav dig en god gad trods alt.

    SvarSlet