søndag den 25. april 2010

I form?

Der er nu noget helt specielt over Kvindeløb. En herlig stemning og laaang kø til toiletterne. Løbet i går var et af de bedste. Velorganiseret, en rigtig fin rute, goodie-bag og herligt vejr. Her ser I, hvad der var i tasken:



Næste løb er om 14 dage, så jeg må vist have trænet lidt :)

"Dronningeballet" var så fint, så fint. De unge mennesker var smukke og meget spændte, og de havde øvet sig. Jeg fik knipset en masse billeder (af betænkelig kvalitet), og måske kommer der et her, når jeg finder kablet til kameraet. Jeg lånte datterens, da mit eget er HELT ustabilt. Da der var 2. runde lanciers, som er åben for alle, der har lyst, dansede alle mine 4 børn i tre forskellige kvadriller, så jeg havde travlt. Det har sikkert set skægt ud, at jeg løb lidt fra den ene til den anden, men det skulle jo gerne foreviges. Også selvom de færreste af billederne nok kan bruges på grund af manglende lys.

Jeg fik købt ny nål til overlockeren, så nu skal der krydses fingre for, at den kan sy! Det bliver ikke i dag. Synopsen skulle gerne være færdig, når vi når aften.(Eller i hvert fald i morgen, hvis jeg altså ikke vil køre til Jelling med den)

God søndag til dig, som skal ud i solen, og til dig, som har indendørs skal-opgaver lige som mig.

5 kommentarer:

  1. Flot du gennemførte løbet ! Du har min beundring :-)
    Og billeder af dansende ungdommer- slørede - fylder også mit kamera :-)
    God arbejdslyst !

    SvarSlet
  2. Du gennemførte, flot klaret.
    Håber at din overlock syr som en drøm , jeg går gerne helt op i limningen når undertråden skal trådes....:(
    God søndag

    SvarSlet
  3. Ups...ved lige hvordan det er at have en synopsis ængende over hovedet...

    SvarSlet
  4. Sejt at du deltog.......det troede jeg også jeg skulle, lige indtil jeg så datoen - øv sønnike havde fødselsdag.
    Kender godt det med at tage billeder til arrangementer, det er sjældent det lykkes pga for lidt lys.
    Forsat god weekend :o)

    SvarSlet
  5. Godt løbet! Jeg løber også gerne kvindeløb - som regel Alt for Damernes. I år har de jo arrangeret deres eget - uden for det sædvanlige regi, så der bliver to kvindeløb i to på hinanden følgende uger.
    Det er så hyggeligt med alle de rigtig mange forskellige kvinder med forskellige mål for deres løb. Og goodie-baggen er altid sjov at åbne.

    SvarSlet