mandag den 19. april 2010

En blandet landhandel

De her stofstykker ligger og griner af mig. Nej, hvor det kribler i fingrene!, Men jeg er ikke gået i gang endnu.



Til gengæld fik jeg en god ide i går. Løbeturen skulle der være plads til, og jeg ville også gerne høre "Åbent hus" med Helle Joof og Nikolaj Koppel, og jeg ville også meget gerne lave pesto til kyllingen om aftenen. Så det hele blev slået sammen, og turen gik til Riis Skov. "Åbent Hus" i ørerne, løbeskoene spændt. Og man måtte jo stoppe op, hvis der var en fin udsigt (eller man lige trængte til at trække vejret)



Lidt bordpynt blev det også til.



Og masser af ramsløg til Claus´pesto!



Sådan forener man det nyttige med det behagelige. Og der blev også tid til at læse.
Til gengæld bliver haven uhyggeligt forsømt. Det er ikke godt. Men man kan jo ikke det hele,- siger jeg til mig selv. Og det er da også rigtigt, ikke?
Arbejdsdagen "truer", og i aften er der bestyrelsesmøde i "mit" pigekor. Pyh ha. God mandag.

6 kommentarer:

  1. Det giver ny energi til arbejdsugen, ha en god dag :-)

    SvarSlet
  2. Ja, sådan plejer jeg også at gøre på mine løbe og cykleture...altså kombinere...held og lykke med stoffet, og haven bliver der også tid til...

    SvarSlet
  3. Hej Eva

    Hvor er det sjovt.. De selv samme stoffer ligger og kalder på mig.. er spændt på hvad der kommer ud af dine..

    god arbejdslyst..

    Lone

    SvarSlet
  4. Godt gået... du forstår da at forene det nyttige med det fornøjelige :o)

    SvarSlet
  5. Det har været en lang dag, og træt er man...., men det er da forbandet ærgerligt, at man ikke lige kan sætte sig til symaskinen. Bare et par timer. Det går altså ikke. Vækkeuret ringer kl. 5.00, så fornuften må råde. Basta.

    SvarSlet