mandag den 8. marts 2010

Så er jeg hjemme igen


Jeg vendte hjem fra Jelling med mere viden i hovedet, og godt mør. Og nu starter en ny uge.
I aften er der møde i "mit" pigekors bestyrelse, og det er vel nok penge, der er mest på dagsordenen. Vi er i gang med at skaffe midler til en koncerttur til Canada, og vi skal bruge en pæn klat. Rige onkler hænger ikke på træerne.

Først og fremmest er det jo dagen, hvor min give away trækkes, og jeg er da helt overvældet over, hvor mange der har villet være med. Det bliver mange lodder, der skal i skålen. Jeg trækker vinderen i eftermiddag (hvis du lige skal nå at være med), og resultatet offentliggøres i morgen tidlig. Så ved du det.

I dag er det Kvindernes Internationale Kamp- og Festdag. Dagen har vel ikke helt samme betydning, som den havde i de glade 70´ere, men vi kan da godt fejre os selv lidt. Ikke?
God mandag.

3 kommentarer:

  1. Dejlig du havde en god weekend... Nej de der rige onkler de er en mangelvare..Selvfølgelig må vi da fejre os selv lidt idag... Ha en god mandag.

    SvarSlet
  2. Skønt togbillede !
    Og bestemt, skal vi fejre dagen :-)
    Glæder mig til lodtrækningen :-)

    SvarSlet
  3. Ønsker deg en riktig god kveld videre og en flott dag i morgen.

    SvarSlet