lørdag den 20. marts 2010

Blog-tid


Indrømmet,- det her bloggeri tager tid, og det er da ikke blevet bedre efter at Claus Dalby er hoppet på vognen. Sikke billeder, han kan diske op med, man er lige ved at springe ud i haven og gå i gang....(men altså også kun lige ved).
I går måtte jeg altså lige se efter, om mine (to) juleroser, eller påskeklokker, eller hvad de nu hedder, var dukket frem.
Det var de! Begravet i visne bøgeblade og gamle grene dukker de frem. Måske skulle man lige straks fjerne alt det visne, så de kan komme til deres ret?
Nu er jeg jo ikke Claus, så måske når jeg det heller ikke i år, men blomsterne vil alligevel godt forsøge at komme op her hos mig. Tak for det.

Sikke mange gode sange der allerede er kommet på min give-away. Jeg nynner.... (Husk at skrive dig på, hvis du vil være med. Den trækkes onsdag)

God lørdag.

3 kommentarer:

  1. Sikke langt dine julroser- eller hvad de nu hedder :-) , er kommet!
    Bloggeriet tager tid, men det er en dejlig tid :-)

    SvarSlet
  2. Sjovt, så tænkte jeg akkurat det sammme, u her da jeg lige gik dagens indlæg i gennem...mine juleroser ser ud til at have taget skade af sneen, i hvertfald er de sorte og ser meget mistænkelige ud...

    SvarSlet
  3. Ja jeg måtte så lige købe han´s bog om juleroser og påskeklokker den er guld :0)

    SvarSlet