torsdag den 18. marts 2010

Barselsgave

Der er en del kolleger på barsel på min arbejdsplads i øjeblikket, og i denne uge har vi haft besøg af indtil flere små, lækre babyer. Jeg er selv barselsvikar, og da hun, som jeg er vikar for, fødte sidste år, lavede de to klasser og jeg en gave til hende. De 48 børn malede hver en firkant til et tæppe,- jeg syede sammen og monterede.



Der er alt lige fra sutter, til AGF og det iranske flag. Eleverne var rundhåndede med malingen, så det blev lidt stift, men sødt er det da at se på, og en personlig gave er så hyggelig at få.

Hold op, det er allerede torsdag. F...., hvor går det stærkt.
God torsdag til dig.

7 kommentarer:

  1. Det er da et rigtig sødt tæppe, og ja hvor blev den uge af...den er jo næsten slut, tiden flyver jo afsted i rasende fart!

    SvarSlet
  2. Det var en sød tanke, at lave det tæppe sammen med eleverne!

    Randi

    SvarSlet
  3. Det er en kreativ arbejdsplads !

    SvarSlet
  4. Den er da rigtig flot, god idé at male et tæppe.

    SvarSlet
  5. Sådan en gave man bliver rigtig glad for.

    SvarSlet
  6. Kjempefin idé, dette ble en helt spesiell gave!

    SvarSlet
  7. Fantastisk ide, resultatet er rigtig flot

    SvarSlet