torsdag den 11. februar 2010

Vinterferie


I dag får jeg vinterferie. Og jeg glæder mig, selvom den mest skal bruges til at skrive opgaver til studiet. Jeg skal ikke klynke, for selvfølgelig er det alligevel dejligt ikke at skulle afsted om morgenen og sådan...
Først skal vi fejre fastelavn med alle fra 3. til 6. klasse, og jeg er lidt flov over ikke at være klædt ud. Jeg har egentlig aldrig brudt mig om at klæde mig ud, heller ikke som barn, men jeg plejer at gøre det for børnenes skyld. I år er der altså ikke blevet overskud til det.

Til gengæld skal kollegerne have morgenbrød. Fredagsbrød er højt prioriteret, og der ér købt ind, både oste, pølse og pålægschokolade. Bollerne på billedet ér spist, for de blev bagt forleden dag. Kollegerne bliver "spist af med" lækre brød fra den gode bager. Sådan er det i dag.
Rigtig god fredag til dig.

4 kommentarer:

  1. God fredag..og morgenbrød fra bageren er heller ikke ringe...

    SvarSlet
  2. God vinterferie! og god arbejdslyst også - kunne du måske fortælle bare lidt om opgaverne?

    SvarSlet
  3. Conny, der er den gode gamle fra juleferien, som ikke blev færdig om EU og demokrati, og så skal gruppen i dansk i gang med den næste opgave. Et undervisningsforløb i selvvalgt medie-genre. Vi snakker sammen på Skype på tirsdag, og så er vi kørende.....
    Vi mangler p.t. 7 opgaver i dansk (incl. eksamensopgaven), og 2 opgaver i samfundsfag,- og så er der eksamen. Gys.

    SvarSlet
  4. God ferie og god arbejdslyst med det, der kan foregå hjemmefra.
    Bollerne ser lækre ud.

    SvarSlet